From: "Milus János" <jmilus@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] AMD64 mas profillal
Date: Mon, 27 Nov 2006 21:45:17
1 2006. 11. 27, hétfő keltezéssel 20.14-kor Tanacs David ezt írta:
2 > > Persze, 32 biten elvileg gond nélkül működnie kell. Mondjuk ha csak 32
3 > > bites userland van fenn, egy picit (de tényleg csak egy picit)
4 > > gyorsabb, ha 32 bites kernelt is forgatsz.
5 >
6 > De az azert nem jo, mert akkor lassu marad, szoval nalam a gyorsulas
7 > lassulasban jelentkezik, eeeerteeeed! :) Szoval 32biten 800MHz,
8 > 64biten 2000. Nem mindegy, keremszepen...
11 Nem értem. De igazából nem is akarom :)
12
13 > [profilok]
14 > > Elég beszédes nevek... Embedded az embedded rendszerekhez.
15 >
16 > Na de mennyire embedded? Hasznaltal mar ilyesmit? Pl. arm, blackfin,
17 > effelek?
20 Nem használtam.
21
22 http://www.gentoo.org/proj/en/base/embedded/index.xml#doc_chap1
23
24 > > default-darwin ha nem linux kernelt, hanem MacOS X kernelt akarsz.
25 >
26 > Sej, ha meg a tiger is folnyomhato lenne. :) Vagy valami hasonlo linux
27 > alatt. Az lenne a tuti.
28 >
29 > > default-bsd ha freebsd kernellel használod.
30 >
31 > Ez valahogy sose vonzott...
32 >
33 > > mert átkerült a hardened alá. A hardened profile használatával meg a
34 > > kóülönböző megnövelt biztonságú cuccok jönnek, mint a selinux, rsbac,
35 > > PaX stb. Mondjuk a hardened és talán a bsd-t kivéve elég bétás
36 > > állapotban vannak ezek még...
37 >
38 > Nekem olyanok most epp nem kellenek. :)
39 >
40 > > szóval szerintem maradj a default-linux
41 > > alatt elérhető profiloknál.
46 gentoo-user-hu@g.o mailing list