From: Kustra Laszlo <kl2@×××××××.hu>
To: gentoo-levlist <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] telepítés 200x-x+mikrohullám
Date: Wed, 09 Jun 2004 17:24:10
1 Hi!
2 Elolvastam pár doksit a telepítésről, de csak olyanokhoz fértem hozzá, mint
3 pl. 1.4, meg hasonló verziószámú dolgok.
4 A kérdésem az, hogy ugyanígy kell telepíteni pl. a 2004-1-et is? Ugyanazt a
5 módszert kell követni?
6
7 És a második kérdés (a fő kérdésem): ha most itthon van mikrohullámú netem
8 (még nincs, de hamarosan lesz) ami hálókártyán keresztül csatlakozik a géphez
9 (amit egyébként a linux kernel alapból felismer) akkor azt automatikusan
10 bekonfigurálja a gentoo? (valszeg DHCP-n keresztül kell konfigurálni, de
11 legalábbis fix IP kizárva)
12 Hogyan kell ezt megcsinálni? (mármint hogy legyen netem)
13 Kustra László