From: Keresztely-Krall Gyula <plecotus@××××××.ro>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] dosemu serial ports
Date: Sun, 12 Sep 2004 17:50:25
Sziasztok,
nem akar menni a dosemu com1 com2-es eleres pedig mar mindent megprobaltam
beallitani a dosemu.conf-ban.
amig suse-m volt addig nem volt ilyen jellegu problemam, csak amiota a gentoo
van felhuzva, azota jelentkezett.
A helyzet a kovetkezo: van egy soros nyomtato ami a com1-re van illesztve
(illetve a /dev/ttyS0-ra) es azt kene dosemu-bol raw modon elerjem.
Doksi szerint megprobaltam a dosemu.conf-ban
$_com1 = "/dev/ttyS0 irq 4"
de sehol semmi amikor kuldeni probalok, elmegy a semmibe, sehol semii
hibauzi ...
A /dev/ttyS0 symlink a /dev/tts/0 -ra, es megprobaltam jogokat is adni ra de
ugysem muxik.

Ha valakinek valami jo otlete volna megkoszonnem, mert lassan a hajam kezdem
tepni. :(
--
Enexis
Keresztely-Krall Gyula