From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Re: Kernel Panic
Date: Thu, 15 Sep 2011 13:48:55
1 Hmm ezt nem igy akatam kifeejezni de mar elkuldtem bocs erte....
2
3 2011/9/15 Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
4
5 > Hat a libATA igazabol nem stabil regi ata rendszerekkel ezert a genkernel
6 > se azt forgat...
7 > Valoszinuleg sose lesz azokkal stabil mert mar ertelme sincs arra gyurni...
11 > 2011/9/15 Gábor Garami <hrgyster@×××××.com>
12 >
13 >> Amit irsz, csak akkor ervenyes, ha a plain old IDE vezerlok vannak
14 >> beforgatva a kernelbe.
15 >>
16 >> Valoszinuleg a genkernel mar libATA drivereket hasznalt, emiatt tudott
17 >> mukodni a sda.
18 >>