From: "Nagy Gábor" <gabor@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: RE: [gentoo-user-hu] winkey
Date: Sat, 09 Jun 2007 09:50:31
1 ok... en azt hittem, hogy az en keszulekemben van a hiba, de ezekszerint a telepitos megoldas nem tul kiforrott meg... akkor maradjuk a kernel forditasnal es az emerge all system to make a better world parancsnal :)
2
3 -----Original Message-----
4 From: cjvt@××××××××.hu [mailto:cjvt@××××××××.hu]
5 Sent: Saturday, June 09, 2007 11:41 AM
6 To: gentoo-user-hu@l.g.o
7 Subject: RE: [gentoo-user-hu] winkey
8
9 Ha a regi megoldas azt jelenti, hogy "kezzel" es konzolbsn, a 2007.0 (uj)
10 megoldas pedig a grafikus jellegu telepitot, akkor nekem az elobbi mindig
11 siman ment, utobbi viszont meg soha nem sikerult, ennel fogva sebessegben
12 messze alulmaradt a "kezi" telepiteshez kepest. :)
13 nalam tehat szabalyos. :)
14 vt
15 > mindenesetre egyszerubb...
16 >
17 > hali mindenkinek..
18 >
19 > olyan volt mar, hogy 64edszeri probalkozasra se ment fel a 2007.0 mert
20 > mindig megallt valahol es egy napig nyalat csorgatott? vagy ez szabalyos?
21 > a regi megoldas valahogy mindig ment, csak az meg 2 nap egy telepites ha
22 > akarok KDE-t is :)
23 >
24 > -----Original Message-----
25 > From: Csányi András [mailto:sayusi.ando@×××××.com]
26 > Sent: Saturday, June 09, 2007 11:22 AM
27 > To: gentoo-user-hu@l.g.o
28 > Subject: Re: [gentoo-user-hu] winkey
29 >