From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] OT: Suse/Novell/RH Enterprise tapasztalat
Date: Wed, 11 Jul 2007 19:07:32
1 SuSE tanács: Gentoo után felejtsd el! Használtam, telepítettem,
2 "üzemeltettem" többször is, de annyira korlátozott, hogy szó szerint
3 börtönnek fogod érezni.
4 RHEL: Egész jó, piszok drága. Sok csomag, minden támogatja.
5 Mandriva: tudom, hogy nem eleme $SUBJECT-nek, de kipróbáltam, és egész jó
6 átmenet a két nagy között.
7
8 Aleph
9