From: "Tóth Csaba" <tsabi@×××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Tue, 27 Feb 2007 18:37:18
jaja, én már évek óta mindent UTF-8-ban fejlesztek :) Más néven Unicode
szokott lenni, bár csak félig-meddig az..
De a fix beállításnál talán jobb, ha automatára rakod a felismerést,
mert minden levél fejlécében benne van, hogy milyen karakterkódolással
van megírva a levél. Automatán fel kell ismerje jól.

tsabi

Aleph írta:
> Azért ilyen a megjelenítés, mert UTF-8-ban van írva. Állítsd át erre az > alapértelmezett kódolást az említett programokban. Persze azt már említenem > sem kéne, hogy a Gentoo-ban a default az UTF-8, és a közös > karakterkészletet > támogatják. Picit kezd mindenkinek elege lenni az iso/cp/latin kavalkádból. > > Aleph > > Simon László <wingtsun.miskolc@×××××.com> írta, 2007.02.27.: >> >> Nagytudású urak! >> Lenne egy kérdésem,mint lelkes kezdőnek: >> A Firefoxon és a Thunderbirden kívül minden működik rendesen,csak az >> előbb említett 2 program láttatja így velem a dolgokat néhol : "...Sajna >> amĂ­g nincs kĂŠsz a NormĂĄl KĂŠzikĂśnyv, a Realease KĂŠzikĂśnyv ĂŠs a >> BiztonsĂĄgi KĂŠzikĂśnyv, addig nem kapunk direkt linket. Kb 25 >> fordĂ­tĂłcsapat dolgozik a Gentoo hivatalos oldalĂĄn, mĂŠgis csak az >> egyharmaduk kapott linket. CsodĂĄt akkor tudnĂĄnk csinĂĄlni, ha lenne >> idĹ?nk, vagy a vilĂĄg nem vennĂŠ el a lehetĹ?sĂŠgĂźnket (pĂŠldakĂŠppen >> felhozhatnĂĄm a sajĂĄt helyzetemet)..." >> LINGUAS="hu" mindehol megadva,beállításoknál a kódolás ISO8859-2 >> ....minden megértette,csak ez a 2 Mozillás szépség nem. >> Mit tehetek ez ellen? >> Előre is köszi! >> >> >> >> P.s.: Nagyon megszerettem a Gontoot,és bár távol állok az általatok >> ostromolt magasságoktól,ha tudok valamiben segíteni,szívesen >> megteszem.Kriptográfus vagyok,és az angol is tűrhetően megy. >> >>

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature