From: Thomas Ferencz <drstrange@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re:[gentoo-user-hu]breakmygentoo.net-feleoverlay-volt:OOo1.1.1-hu_to_community
Date: Mon, 07 Jun 2004 12:58:47
1 Zrubecz Laszlo <mail@×××××.hu> wrote:
2
3 >2004. június 7. 13:14 dátummal Gabor Veszi ezt írta:
4 > > Ez jo otlet, de eleg lenne egy breakmygentoo.net-fele overlay, nem
5 > kell
6 > > az egesz fa.
7 >
8 > Ez engem is nagyon érdekelne, de külön témában folytassuk, hogy
9 > használható maradjon az archivum is...
12 > --
13 > Zrubi.
14
15 Szerintem írjunk nekik, biztos segítenek. Saját sync utilityjük van
16 (gensync; a gentoolkit-dev csomagban van), ami szépen lehúzza az
17 overlayt. (Most ment fel a Gnome 2.7.1 így szépen).
20 dr_strange
21
23 What\'s your MailBox address? - http://mailbox.hu
27 gentoo-user-hu@g.o mailing list