From: "Ábrahám Péter" <pabraham@×××××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] emerge mc
Date: Thu, 21 Dec 2006 15:50:18
Zsolt Botykai írta:
> Nyilván az USE flagjaid között szerepel globálisan az "X" és a "kde" > vagy "qt" és ezek valamelyike magával "rántja" a qt-t. >
Köszi, sikerrel jártam. A /etc/make.profile/make.defaults file-ból kiszedtem a "felesleges" Flag-egeket és sikerült feltennem az mc-t. Most már csak egy furcsaságra próbálok rájönni: A locale parancsra minden értékre a hu-HU.UTF-8 íródik ki, a konzolon a rendesen megjelennek az ékezetes betűk (ő, ű is.) A /etc/make.conf-ban a LINGUAS="hu" érték szerepel. A mc tippek magyarul jelennek meg a menü angolul. Hogy tudnám beállítani az mc-t, hogy a menü is magyar nyelven íródjon ki? Elég ha szerzek valahonnan egy mc.menu.hu -t, vagy mást is kell állítani hozzá? üdv, Ábrahám Péter -- gentoo-user-hu@g.o mailing list