From: Balazs Pocze <banyek@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] nvidia meg mindig
Date: Fri, 16 Jan 2004 10:29:52
1 Kispal Szabolcs wrote:
2 > > >
3 >
4 >>>>--
5 >>>>gentoo-user-hu@g.o mailing list
6 >>>
7 >>>az /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 ba beirtam az nvidia -t ha erre
8 >>>gondolsz.
9 >>>szoval be van toltve szerintem, meg az lsmod is azt irja ki, hogy be van
10 >>>toltve
11 >>>
12 >>>egyeb otlet?
13 >>
14 >>Probald az /etc/X11/XF86Config filebol kikommentezni a ChipSet kezdetu
15 >>sort
18 > nincs is ilyen sorom abban a fileban : )
19 >
20 > Gondoltam, hatha a tuner kartya kavar be valamit, de kiveve azt is a gepbol
21 > ugyanazt tapasztaltam.
24 > Az az erdekes, hogy amikor a driver nv van akkor latja a devicet, de amikor
25 > nvidia ra atirom akkor
26 >
27 > (EE) No devices detected. uzenetet kapok. lehet, hogy azert mert sajat magam
28 > forditottam a kernelt es nem az emergevel? Az X et nem kell ujraforditani?
29 >
30 > pontosan mirt kellene, kellett volna beleforditani a kernelbe meg? Lehet hogy
31 > a patchnel szurtam el valamit? Pontosan mit kellett volna beirnom?
32 >
33 nem, az emergenek ehhez semmi koze. az emerge csak leszedi a megpatchelt
34 forást, és csinál rá egy linket. a genkernel se csinál semmi extrát.
35
36 üdv,
37 banyek
41 gentoo-user-hu@g.o mailing list