From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Perl modul mSQL-hez
Date: Sat, 20 Feb 2010 12:00:55
1 Nem fényezésnek szántam csak azért mondom mert szerintem Ruzsi hasonló
2 ahhoz ami én voltam olyan 8 éve.
3 Nem engedi el magát az árral így hiába jó nem érez bele dolgokba...
4 Könnyed problémákon akad meg. És csinál belőlük hatalmas káoszt...
5 m68k -t én is imádtam. Bár ma már inkább az omapot csodálom úgy mint
6 anno a motorola csoda prociját :)