From: Nagy Ferenc <ferenc.nagy@××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] kde4 blocking kde3
Date: Tue, 03 Feb 2009 07:42:39
1 Hali,
2
3 Hát szerintem nem triviális a dolog. Feltételezem, hogy olyan csomagot akarsz
4 felrakni, ami ragaszkodik a 4-es sorozatú KDE-hez. A 3-ról 4-re frissítésre
5 van külön a doksi a Gentoo oldalán a hivatalos doksik között, de szerintem
6 először mérd fel, hogy tényleg szükséged van-e a 4-es KDE-re, mert sok minden
7 másképp működik benne. A napokban volt például hír róla, hogy maga Linus is
8 Gnome-ra váltott miatta, pedig időtlen idők óta KDE-t használ. Én még nem
9 szántam rá magam...
10
11 Nem tudom segítettem-e.
12