From: Botykai Zsolt <zsolt.botykai@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] samba problema helyi halon ket linuxos gep kozott :-[[
Date: Tue, 10 Aug 2004 14:20:41
1 Varga Zsolt az alabbiakat irta 2004-08-10 16:17-n:
2 > Én mondjuk arra jöttem rá hogy ebben a samba a ludas.
3 > Én azt szerettem volna hogy az aktuális könyvárban amit a másik linuxos
4 > gépen megosztok www-data userrel tudjam mountolni smbfs-en keresztul.
5 > namármost a megosztás azon a gépen jó, mivel windows alól minden ok,
6 > viszont nálam nem www-data-ként mountolja fel hanem xfs-ként, mert a
7 > 33-userid ami a megosztott gépen a www-data az nálam az xfs user....és
8 > ez itt a probléma....
9 > megoldást egyet találtam ami sajnos csak félmegoldás
10 > ha krusader alól csatlakozom a megosztott könyvtárhoz, azaz ott hozom
11 > létre az smb kapcsolatot akkor minden rendben, mivel a krusader nem a
12 > samba-t hasznalja hanem a kiosmb-t vagy mit nemtudom a program nevét ami
13 > jól csatolja fel a dolgot...
14
15 ilyen megoldasokat sajna en is tudok (pl. a nautilus-sel browseolva, vagy a
16 konqueror-ral), de sajna nekem nem az kellene...
17 azert koszi.
18
19 --------------------------------------------------------------------------
20
21 Opinions, conclusions and other information in this message that do not
22 relate to the official business of Online Business Technologies Corp.
23 shall be understood as neither given nor endorsed by it. In such cases
24 Online Business Technologies Corp. will not bear the responsibility of
25 consequences.
26 If you have received this communication in error, please notify the
27 system manager immediately by responding to this email and then delete
28 it from your system.
31 A levelben foglalt, nem az Online Rt. hivatalos uzletmenetevel kapcsolatos
32 velemenyek vagy mas informaciok vonatkozasaban az Online Rt. nem vallal
33 felelosseget.
34 Amennyiben a level valamely hiba folytan jutott Onhoz, kerjuk, hogy
35 valaszlevelben azonnal ertesitse a rendszer uzemeltetojet, majd torolje ki
36 a levelet rendszerebol!