From: Gabor Veszi <veszig@g.o>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] OOo1.1.1-hu_to_community
Date: Mon, 07 Jun 2004 12:24:09
1 Hali!
2
3 On Mon, 2004-06-07 at 13:50 +0200, Kató Arnold wrote:
4 > Erről van valahol vmi infó, hogy miként is kell összerakni?
5 > (helyigény, stb.)
6
7 Gondolom egy sima rsync szerver kell hozza, meg hely az overlay portage
8 fanak. Maga a hely nem veszes, viszont rsync nagyon eszi a CPU-t, ezert
9 szar gepre nem eri meg rakni (bar nem tudom, hany millio magyar gentoo
10 user vetne ra magat -- lehet egy p2-es is birna :)).
11 Kliens oldalon a gensync script tokeletes.
12
13 Ha konkretumok erdekelnek, szerintem olvasgass rsync howtot (nem nagy
14 ordongosseg) vagy kerdezd meg magukat a breakmygentoo.net-es sracokat az
15 irc.freenode.net IRC szerveren a #breakmygentoo csatornan.
16
17 Udv,
18 --
19 Gabor Veszi <veszig@g.o> // Gentoo Linux Infrastructure Team