From: Emese <ganima.hu@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] ping
Date: Fri, 16 Dec 2005 00:23:15
Sziasztok

    Teljes mertekben tanacstalan vagyok a problemammal
kapcsolatban...nemis igazan tudtam mikent utana keresgelni, valamerre
elindulni...
    A gondom az volna, hogy amint pingelek, vagy megpingelem a
halokartyam(eth1), lefagy a nagy gentoom...
Adott ket gep, melyket ossze szeretnek kapcsolni....egyik a nagy gentoom
amin van a problemas halokartya...masik pedig majd lesz a kis gentoom...:)
    Probaltam megcserelni a netes kabelt hogy megnezzem mi
tortenik...vagyis atdugtam  eth0-bol eth1-be...es
a net nem mukodott...bar mikor pingeltem nem fagyott le a gentoom sem...
    Probaltam masik geppel, masik kabellel...szinten ezt
tapasztaltam.(lefagyast)..
eth1 alaplapon levo kartya (abit nf7), forcedeth modul van
betoltve...kernel: 2.6.11.4
Elore is koszonom a segitseget:
    Emese