From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Fri, 11 Jun 2010 08:25:30
> XP nem települ extendedre, én úgy tudom. > Van valami trükk hogy mégis de én nem görcsölnék vele.
valójában ez az adott kiadás al-al-al(-stb)-verziószámától függ. Egyes XP-k gond nélkül települnek kiterjesztett particióra, mások csak elsődlegesre, ismét mások nem egyszerűen csak elsődlegesre, de kizárólag az 1. particióra, amelynek elsődlegesnek kell lennie. Pontos kiadási verzió - viselkedés adatokkal nem tudok szolgálni, de bizonyára van a neten ilyen adat, mindenesetre a biztos az, ha az 1. partícióra (amely egyben elsődleges) próbáljuk telepíteni az XP-t. vt