From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Fri, 11 Jun 2010 08:50:49
2010. június 11. 10:31:05 dátummal Ruzsinszky Attila az alábbiakat írta:
> [...]
Ezekre nézve sajnos végképp nem tudok pontosabb adatokkal szolgálni, az általam írt tapasztalatok hivatalos XP-k különböző kiadásai, revíziói, stb. viselkedésén alapulnak (nyelv, típus, verzió és csomag). A sorban első merevlemez, sorban 1. partíciójára, amely elsődleges partíció - hacsak nincs vmi hw ütközés - mindenképpen fel kell települnie, az összes többi megoldás kiadás, kitartás és szerencse dolga. :) vt