From: "Ábrahám Péter" <pabraham@×××××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] spamassassin tanítás
Date: Wed, 14 Feb 2007 13:38:59
Szia!

    Beüzemeltem a postfix + cyrus imap + procmail + spamassassin
alkalmazásokat. Központi spamszűréssel, minden rendben működik, a
spamassassin szorgalmasan jelölgeti a levélszemetet. A kérdésem a
folyamatos tanítással kapcsolatos. Mivel a szervert és a felhasználókat
úgy "örököltem", hogy egy részük pop3-at, másik részük imap-ot használ,
ezért csak valami olyasmi jöhet szóba, hogy egy címre pl.
levelszemet@××××××××××.hu-ra forwardolják el a szűrőn átcsúszott
spam-eket. Nyilván erre a mappára rendszeresen le kell futtatni a
"sa-learn --spam /var/spool/imap/l/user/levelszemet" parancsot.
Kérdés: megtehető-e ez forwardolt üzenetekkel, vagy a forwardolt
üzeneteket előbb valahogy "normál" üzenetté kell alakítani - mintha a
levelszemet@ -ra jöttek volna a spam-ek. és utána tudom futtatni az
sa-learn -t?

üdv,

Péter