From: "Fábián Attila" <fabiana@××××.hu>
To: gentoo <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] ntfs3g-2009 hiba
Date: Thu, 19 Mar 2009 20:18:35
1 Sziasztok!
2
3 Frissítettem a rendszert többek között az ntfs3g-t is.
4 sys-fs/ntfs3g-1.5130 -> sys-fs/ntfs3g-2009.2.1
5
6 Ezután nem volt hajlandó felcsatolni a az USB-és ntfs particiót. A gnome
7 feldobott egy már nem emlékszem pontosan sablon hiba szöveget (etc-update, az
8 információkat elolvastam ill. nem találtam). Log-okban nem találtam nyomát a
9 hibának. Kézzel felcsatolódott:
10 # mount /dev/sdd1 /mnt/tmp -o rw
11
12 De írni nem lehetett rá jogosultságtól és kapcsolóktól függetlenül.
13
14 Most downgrade-eltem a korábbira és jól megy.
15
16 Van valakinek ötlete tapasztalata ezzel kapcsoltban?
17
18 Ati