From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] SOLVED: Catalyst 2.0.1 - unbind nem műxik
Date: Sat, 23 Dec 2006 22:39:10
Nos, az évszázados rejtély megoldódott :)

Szépen végigolvastam a modulokat és szárazon, meg gyakorlatban is
ellenőriztem a működését: jó.
Akkor mi is történt?

Hát az, hogy az én filerendszeremen a /var /tmp /portage száműzve vagyon
egy külön partícióra, ami szépen be van linkelve a megfelelő helyére.

Na, ezt elfelejtettem közölni a catalyst-al a catalyst.conf-ban, ahol a
storagedir a /var/tmp/catalyst volt.
Ami a linket követve jó is lenne, de neki a teljes elérési út a
domináns, tehát a /mnt/storage/var/tmp/catalyst a helyes érték.

Hát, ez van :) Viszont majdnem beszélek már pythonul :)

István

--
Nyílt forráskód azokra az igazán nehéz napokra. BSA
Open source for those really hard days. BSA