From: Mac <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] phpWebsite és/vagy eGroupware
Date: Wed, 06 Oct 2004 14:03:30
1 Üdv,
2
3 Az eGroupware elég jó (mondjuk hegyekben állnak az ilyen és hasonló
4 alkalmazások, egyik jobb, mint a másik) és nem fizetős.
5
6 Éppen a napokban haverkodtam össze az egyik fejlesztőjükkel, éppen ma
7 derült ki, egy hét után.
8
9 Nem különösebben nagy és elég jól manágelhető, leszámítva pár bugot,
10 amiből 1-2-t magunk is kijavítottunk. (SQL szintaktikai hiba).
11
12 A portage tree-ben még az előző verzió van (1.xxxx.4), de a hómpédzsükön
13 van már xxxx.5-ös is, bugfixekkel tele.
14
15 A sitemanager-ükkel nem vergődtem zöldágra még (két próbálkozást tettem:
16 4 perc és 5 perc, ez kevésnek tűnt :).
17
18 Az eGroupware Knowledge base, Bug tracking system és Forum dolgokat
19 fogom első körben használni.
20 A filemanager-rel van egy kis problémám, meg hogy a doksik olyan félig
21 meddig vannak befejezve (azaz nincsenek).
22
23 Máskülönben a projekt követője elég jónak tűnik, kérésre Gantt chartot
24 is készít.
25 Online fejlesztői csoportnak (munkacsoportnak) kiváló választás lehet,
26 pölö távmunkára kiváló.
27
28 Öööö, ha lesznek doksijaim (by myself), majd a gentoo.hu-ra felpakoljuk
29 valahová (ld. x11vnc).
30
31 Üdv, István
32
33 Ui.: Megnézem ezt a GroupOffice-t. Valamiért a postgresql a szívem
34 csücske, szemben a mysql-el. Valószínűleg megmagyarázhatatlanul
35 szubjektív (persze van objektív oka is).