From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Samba server halozat tallozaskor nem lathato
Date: Wed, 20 Jun 2007 12:50:00
Először is:
Közölni kell a XP-kkel, hogy van egy WINS servered. Ugyanis a WINS server
teljesen más működést igényel a SMB kliensektől. Ezzel együtt ez még nem oka
annak hogy a szerver nem látszik.

Esetleg volt olyan időszak, hogy a szerver (félrekonfig vagy egyéb miatt)
átmenetileg accdeniedet dobott minden hozzá fordulónak vagy nem válaszolt?
Ebben az esetben el tudom képzelni, hogy a XP-k elkönyvelték
használhatatlannak a szervert, és nem vesznek tudomást róla (kvázi
feketelistás lett).