From: Czako Krisztian <slapic@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] szabad szoftver party Szerencsen
Date: Tue, 20 Apr 2004 11:28:00
1 Üdv,
2
3 Talán már itt is akad olyan, aki hallott a július 10-11-én megrendezésre
4 kerülő szabad szoftver partyról.
5
6 Érdeklődnék, hogy akad-e a megrögzött Gentoo használók között olyan, aki
7 úgy érzi jól ismeri a Gentoo világát és szépségeit szakmai oldalon, és
8 van kedve eljönni a partyra előadni róla.
9 Én is használom a Gentoot, de csak desktopon és nagyon nem mélyedtem
10 bele, de tetszik. Szóval jó lenne egy profi előadás róla :)
11
12 A party teljesen ingyenes. Bárki jöhet, de előzetes regisztrációt
13 igényel. A regisztráció rövidesemn a linuxtabor.hu weboldalon lesz
14 elérhető.
15
16 Üdv,
17 Slapic