From: Gabor Garami <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Thu, 01 Jul 2010 19:40:16
In Reply to: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7 by Testa
Ez nem fog mukodni, mert a Windows 7 a particiot bootolaskor nem
betuszerint azonositja, hanem particioazonositoval. Es az itt nem
picit hianyozni fog.

Gabor Garami
hrgyster@×××××.com