From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Re: Kernel Panic
Date: Wed, 31 Aug 2011 20:30:02
Az ok egyszeru az /dev/sd a scsi csatolokra vonatkozik ...
(a sata is ide megy jelenleg)
hdb ugy lehet hogy a merev lemezz nem primeryy master hanem slave :P
ha primary master akkor hda ha primary slave akkor hdb
ha secondery master akkor hdc
es secundary slave hdd :P

every time

-- www.airndsoft.com Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company