From: Kustra Laszlo <kl2@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] KDE verzió
Date: Sat, 05 Jun 2004 18:57:33
1 2004. június 5. 18.35 dátummal Gabor Veszi ezt írta:
2 > Hali!
3 Hi!
4 > Nem nezted eleg alaposan... :) Handbookban le van irva, hogy kell
5 > beallitani a netet, erre szukseged is lesz telepites kozben.
6
7 Na ja, de akkor megnéznéd nekem, ha esetleg nagyon nem tudsz mit kezdeni
8 magaddal? Nekem modemes netem van, és nem olyan egyszerű keresgélni, mert
9 drága. Ha megdobnál egy linkkel, ami közvetlenül a keresett megoldást írja
10 le, azt megköszönném.
11
12 > A legbiztosabb, ha meg particionalas elott megprobalod beloni livecd-rol
13 > a netet -- ha ott megy, kesobb sem lesz problema.
14
15 Ha nem lesz más lehetőségem, meg fogom tenni. Egyébként miket kér telepítés
16 közben? A portage fát tudom, de azon kívül?
17 Csak mert akkor ugye amint leszedte, rögtön kinyomom a netet.
18
19 Hajlok rá, hogy telepítés előtt UHU alól letöltöm a portage fát, és telepítés
20 közben simán kicsomagolom a helyére. (/usr/portage)
21 Ezzel ugye akkor nem lesz "emerge sync",
22 és nem kell net telepítés közben, mindent a cd-ről/saját forrásból (tehát
23 vinyón lévő forrásokból) nyomok fel.
24
25 kl223
28 gentoo-user-hu@g.o mailing list