From: Ke'tszeri Csaba <csaba@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Virtual PC + Gentoo + WinXP
Date: Tue, 15 Nov 2005 19:04:38
Péter Zsoldos írta:

> Olyanokon aggódtam, hogy pl. kernel forgatásnál mire kell figyelni, > megoldható lenne-e, hogy a gentoo-t amúgy önmagában is bootolhassam, stb.
Fel eve a negyes vmware es a legfrissebb gentoo nem akart egymasra talalni, nem tudta mountolni a /-t. Fedora core siman ment. Lehet, hogy kicsit tuloptimalizaltam valamit, de a hatodik kernel utan mar kicsit turelmetlen voltam. :) Azota azert mar minden frissebb, de ha megint nekifutnek, akkor elso korben egy stage3, kernel forgatas, es ha megy, akkor ujra az elejerol :) Udv: Csabii -- gentoo-user-hu@g.o mailing list