From: "Mátó Péter" <mato.peter@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: Re: [gentoo-user-hu] net
Date: Wed, 01 Dec 2004 00:54:45
1 Dávid Péter a következőket írta: (Sat, Nov 27, 2004 at 09:32:19PM +0100)
2 > itt vannak az eredmények!
3
4 Megnéztem az eredményeket, de sajnos nem lettem sokkal okosabb tőle...
5
6 A hálózati kártya feltehetőleg RTL8139 alapú, ezeket egyaránt meg kellene
7 hajtania a 8139too és a 8139cp modulnak is. Az utóbbi a boot után be van töltve
8 nálad. Azt nem értem, hogy miért nem tölti be a /etc/init.d/modules az általad
9 megadott modult... A boot közben nem ír ki valami hibát?
10
11 Azt nem tudom, és most nincs is időm kideríteni, hogy miért gondolja azt valami
12 a rendszerben, hogy a 8139cp modul jó lesz. Esetleg nem lehetséges, hogy a
13 modulbetöltő úgy gondolja, hogy az jobb lesz neked a 8139too helyett?? Ez csak
14 egy gondolatkísérlet.
15
16 Kérlek küldd el a következő parancsok közvetlenül boot utáni eredményét:
17 ifconfig -a
18 lspci
19
20 Arra sincs ötletem, hogy miért nem tudja feloldani az emerge a hostnevet.
21 Esetleg azzal kapcsolatban elküldhetnéd a
22 host oregonstate.edu
23 kimenetét, vagy megírhatnád, hogy ha rátelnetelsz a 80-as portjára, akkor mi
24 történik. (Bármelyik megoldás megfelel) Valahogy így:
25 telnet oregonstate.edu 80
26
27 üdv
28 Mátó Péter