From: Mezei Zoltan <mz269@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] MAC-cim valtoztatas init scriptbol
Date: Mon, 21 Jun 2004 16:09:56
1 Szia!
2
3 On Sunday 20 June 2004 23.25, Milus János wrote:
4 > > Szerintetek hova, melyik init scriptbe erdemes tenni egy olyan sort, ami
5 > > a halokartyad MAC cimet megvaltoztatja, meg mielott a DHCP keres kimenne?
6 > ha eth0, akkor a net.eth0?
7
8 Ez oke, de nem valami altalanos, azt hittem, hogy pl. a /etc/conf.d/net-ben
9 van valami erre valo dolog, csak nem tudok rola. Most en is a net.eth1-be (az
10 eth1 a nevezett kartya) raktam, csak nem valami szep ott az elejen az az
11 ifcongig eth1 hw ether xx:xx...
12 --
13 "Meg nincs teljesen kesz, de mar majdnem elkezdtuk!"
16 gentoo-user-hu@g.o mailing list