From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] nodev FEATURE?
Date: Tue, 19 Dec 2006 14:24:13
Hali,

Én éppen a catalyst-al barátkozom.
Azt hiszem a másik levlistán (gentoo angol nyelvű) volt róla szó, hogy
embedded-et csináltak vele, pont ilyen célzattal.

Aztán lehet, hogy valamilyen fórumon találtam erre célzást, mert elég
sokat google-ztam....

Azokban a spec fájlokban van olyan passzus, hogy mely könyvtárakat
pucolja ki, milyen csomagokat szedjen le a livecd készítéséhez stb.

Üdv,
IStván

-- Nyílt forráskód azokra az igazán nehéz napokra. BSA Open source for those really hard days. BSA http://www.osbusiness.hu -- gentoo-user-hu@g.o mailing list