From: appa <aronp@×××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Compiz-gond :(
Date: Mon, 05 Mar 2007 21:24:50
1 Nekem remekül fut a beryl, csak kicsit nagy az erőforrás igénye. Írogat
2 mindenfle warning-okat és error-okat, de fut. Néha csinálja, hogy
3 eltünteti a window decorationt, de a beryl-managerben van egy 'Reload
4 Window Manager' menupont, azzal rendbe teszi a lelkivilágát. Próbáld ki.
5
6 a
9 Simon László wrote:
10 > ...most nézem.....az xorg.conf -ban nekem nincs Section "Drivers" ..az
11 > gáz?
14 > Aleph írta:
15 >> Nekem is fut felfele mint az �rßlt mindefÊle error/warning, de megy.
16 >> Xorg.conf-ban benne van az addRGBVisuals, vagy milyen sor? Ez az a
17 >> vĂĄltozĂł amit az "emerge -1 nvidia-drivers" vĂŠgĂŠn lĂĄthatsz az
18 >> Ăźzenetben, ĂŠs a drivers szekciĂłba kĂŠr.
19 >> Most nincs tĂśbb Ăśtletem, de holnap megint leszek.
20 >>
21 >> Aleph
22 >>
23 >> *Simon LĂĄszlĂł* <wingtsun.miskolc@×××××.com
24 >> <mailto:wingtsun.miskolc@×××××.com>> Ă­rta, 2007.03.05.:
25 >>
26 >> Mit is kell keresnem a /etc.env.d -ben? Nekem csak egy dolog van
27 >> benne,valami udev bejegyzĂŠs....:(
28 >>
31 gentoo-user-hu@g.o mailing list