From: drstrange <strangedr@g.o>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] hello
Date: Mon, 05 Jan 2004 18:31:22
Nyari Zoltan wrote:

Háj, a listával kapcsolatban minden szükséges info a www.gentoo.org-ról kiindulva érhető el. Amennyire láttam, egy igen egyszerű lista. De szerintem nem megoldhatatlan, hogy esetleg csináljunk magunjnak egy kereshető archívumot a MaGenTán, ha lesz akkora forgalom, hogy megérje. dr_strange -- gentoo-user-hu@g.o mailing list