From: onyx <onyx@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] supermount kernel patch
Date: Tue, 15 Jun 2004 20:59:43
1 Hali!
2
3 A patchet Con Kolivas kesziti, akinek az oldala elerheto itt:
4
5 http://members.optusnet.com.au/ckolivas/kernel/
6
7 Ha jol lattam, 2.6.5hoz nincs patch-e, de nezd meg azert. Hogy pontosan
8 hol van a supermount opcio, azt nem tudom, de amugy csinalj egy make
9 oldconfig -ot, es akkor rakerdez szepen, hogy akarod-e az uj ficsoroket
10 bekapcsolni.
11
12 Sok sikert, onyx