From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Catalyst 2.0.1 - unbind nem műxik
Date: Sat, 23 Dec 2006 20:53:00
Szia,

természetesen, nem gond, maradjunk kapcsolatban. Én is letölthető iso-s,
előre konfigolt szervereket kreálnék.

Az udevd-t magától is kilövi, ha megtalálja (mert keresi).

Kilőtt udevd mellett is ugyanígy viselkedik. Kipróbáltam.

Az epia-mon ment a 2.0-ás catalyst, csak baromi lassú volt a fordítás.
Ott kreáltam pár livecd-t, működött.

Még a beagle-re is gyanakodtam, de az sem okozza (nem is indexeli).

A törlés nem megy, mégpedig azért nem tudja megcsinálni, mert fel van
mountolva a kerncache.
Ezt az unbind sequence-nek kellene leszedni, de nem teszi.
Hibaüzenetet sem ad.

A /dev lecsatolását jól csinálja: ha van udevd, kilövi, és úgy csatolja
le. Ezt az egyet megteszi és netovább.

Korábban szórakoztam a livecd-ng-vel, de az már erősen koros és többet
kellett benne módosítgatnom. Az initrd készítésénél dobtam be a
törölközőt (azóta megálmodtam, mi volt a gond, de inkább  haladnék a
korral, sütnék Váncza sütőporral...)

Milyen konfigok érdekelnek?

István

--
Nyílt forráskód azokra az igazán nehéz napokra. BSA
Open source for those really hard days. BSA