From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] buildroot-szeru gentoo?
Date: Tue, 05 Dec 2006 06:44:44
> És nem árt megmondani a make.conf-ba mielőtt bármi történne: > ELIBC="uclibc", illetve a minimal -doc uclibc flagek sose ártanak.
Szerintem ez default flag arm-en, viszont ha nem, akkor meg nem mindegy mi van a gépen? A végfelhasználói szolgáltatás a lényeg. Annak kifejezetten örülnék, ha a glibc végre menne ilyen "prifériális" architectúrán. /usr/share/doc/catalyst-2.0/examples könyvtárban találod a catalyst példáit a beállításra. Aleph -- gentoo-user-hu@g.o mailing list