From: Mac <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: Gentoomagyar <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: Re: [gentoo-user-hu] emerge php error & PHPWebsite
Date: Sun, 26 Sep 2004 09:37:01
1 Üdv,
2
3 Amit küldtél hibaüzenetet, küldd már el az elejét is és hogy milyen USE
4 flageket használsz.
5
6 emerge -pv mod_php kimenete érdekel, valamint a fordítás végén az összes
7 hibaüzenet, nem csak az összefoglaló.
8
9 Másrészt az ~x86-ban a php felrakásával nekem is voltak gondjaim, bár
10 <=10 próbálkozás megoldotta a bajt, de hogy mi volt, már nem emlékszem.
11
12 Valamiért pölö a phpwebsite rendre 'undefined function session_start()'
13 itt-ott hibaüzenettel nem hajlandó elindulni.
14
15 Browserben:
16 Fatal error: Call to undefined function session_start() in
17 /var/www/localhost/htdocs/phpwebsite/setup/setup.php on line 55
20 Ugyan nem kapcsolódik, de nekem a webmin hal meg az egyik gépemen, míg a
21 másikon vígan fut.
22 segfaulttal elszáll, a /etc/webmin/webmin.conf vagy mi miatt.
23
24 Üdv, István
25