From: "Berényi Attila" <berenyi.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Thu, 10 Jun 2010 08:45:14
Szia!
> Hogyan lehet ezt a leggyorsabban olyanná tenni, hogy távolról (Win-ek > pl. VNC-vel) tudjak váltani OS-t? Linux alatt a GRUB-ban átírom a default-ot > az megvan. >
Ha ilyesmi kell szerintem ne tegyél fel külön partíciókra külön OS-eket, csinálj VirtualBox-al, VMWare-rel, vagy valami hasonlóval két virtuális gépet, azoknak adj két különböző IP címet, így ha a gentoo-s gépet el tudod érni kívülről, arra lépsz be vnc-vel vagy rpd-vel, amelyikre akarsz (persze vpn használata javasolt). atis