From: Szel Miklos <szelm@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] stage 1 install
Date: Mon, 16 Feb 2004 18:45:52
Balazs Pocze <banyek@××××.hu> wrote:

> Wrekno wrote: > > >megvolt, ugy hogy nem figyeltem ra, tehat nem tudom mennyit allt > >egyhelyben. (lett volna, ha a legvegen a vinyo be nem dobja a > >torulkozot :) > > > apropó, állt egyhelyben!
Apropo sshd! Emlekszem, hogy forumon egykor olvastam errol valamit...Nincs valami kulturalt modja sshd fellovesenek menet kozben a telepitore, mert pl a gep amit telepitek halon van, csak mindig monitort/billt kell cserelgetni, hogy megnezzem, minden rendben van-e? Udv: Mukka -- gentoo-user-hu@g.o mailing list