From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] xrandr-1.2
Date: Tue, 12 Jun 2007 00:06:24
Van egy tippem. Attól hogy a Xorg dobta a monitorszámozást, attól a DISPLAY
változóba kerülő számok még ugyanolyanok maradnak. Valószínű, hogy a xfce
panel arra a monitorra megy, amelyiknél a DISPLAY értéke :0.0 Ebben az
esetben a Xfce fejlesztőinek valahogy beállíthatóvá kellene tenni, hogy hova
menjen a panel.
Ez abban az esetben áll fenn, ha a xfce panel egy külön processz/fork.

Gmail: Érdekes, én nem szokom megtartóztatni magam ékezet szempontból, bár
tény & való, hogy én csak a GMail felületet használom. Az én leveleimre
eddig nem volt panasz.