From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] xrandr-1.2
Date: Tue, 12 Jun 2007 00:06:24
1 Van egy tippem. Attól hogy a Xorg dobta a monitorszámozást, attól a DISPLAY
2 változóba kerülő számok még ugyanolyanok maradnak. Valószínű, hogy a xfce
3 panel arra a monitorra megy, amelyiknél a DISPLAY értéke :0.0 Ebben az
4 esetben a Xfce fejlesztőinek valahogy beállíthatóvá kellene tenni, hogy hova
5 menjen a panel.
6 Ez abban az esetben áll fenn, ha a xfce panel egy külön processz/fork.
7
8 Gmail: Érdekes, én nem szokom megtartóztatni magam ékezet szempontból, bár
9 tény & való, hogy én csak a GMail felületet használom. Az én leveleimre
10 eddig nem volt panasz.
11