From: Balazs Pocze <banyek@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] ATI radeon
Date: Thu, 15 Apr 2004 08:11:11
1 Sziasztok!
2
3 Egy Ati readeon 9800SE-t szeretnek működésre bírni, de nem akarja az
4 igazságot.
5 Látom, nem az xfree-drm kell neki, hanem az ati-drivers.
6 ati-drivers és ati-drivers-extra csomagokat feltettem, kernelben van
7 agpgart modul (be is töltve, de probaltam statikusan kernelbe fordítani
8 is), és a DRI-t kiszedtem belőle, hiszen minden doksi tanulsága szerint
9 nincs rá szükségem. Valamint betöltődik az fglfrx, el is indul az X,
10 de nincs opengl támogatás. Legalábbis a glxgears valami 100 FPS körül
11 produkált, ami elég csúnya, lévén, hogy ati driver nélkül 500-at :(.
12 Viszont a kártya működik, mert ha 2D-ben használom, akkor látom ám, hogy
13 fasza, gyors, miegymás, csak ugye az opengl.
14 Játszani is engedd....
15
16 üdv,
17 banyek