From: "Keresztes Ákos" <xsak@××××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] ujratelepites
Date: Fri, 04 Jun 2004 20:56:48
1 Helló!
2
3 Szeretném teljesen átalakítani a gépemen a partíciókat, s arra
4 gondoltam, újratelepítem az egész kócerájt (3 Linux + FreeBSD +
5 adatpartíciók).
6
7 Kérdésem arra vonatkozna, hogy van-e arra valami "egyszerű" módja annak,
8 hogy most elmentve valamilyen fájlokat (az adatokon túl) ugyanazokat a
9 csomagokat újra lefordíthassam az "új" kiosztású rendszeremen, s a
10 mostani állapothoz hasonló csomaglistát kapjak (fordítási idő és
11 sávszélesség nem probléma, tehát az újrafordítást nem akarom megúszni,
12 csak azt, hogy ki kelljen találnom, mit fordítsak)?
13
14 Üdv,
15 Ákos
18 gentoo-user-hu@g.o mailing list