From: Nagy Bence <gimb@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Portage kérdések
Date: Thu, 15 Jan 2004 14:14:21
k írta:

> [...]
Az a gondom, hogy maga az alaprendszer nagyon jól működik (előre fordított binárosokból lett feltéve - Linuxvilág CD-mellékletről), csak egy programot akarok frissíteni mindössze. Ha emerge sync-et futtatok, akkor utána nem akar majd az ominózus csomag frissítésekor más csomagokat is frissíteni? A probléma főleg a GPRS sávszélességből adódik... Üdv, Bence -- gentoo-user-hu@g.o mailing list