From: kobak <gentoo@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] levelezo progi
Date: Mon, 26 Jan 2004 23:47:45
1 A mutt tenyleg jo, de en az a baj, hogy a pine-hoz szoktam. Bar mar
2 probalkozom a mutt-ra valo atallassal (csak a foldereket valahogy nagyon
3 furan kezeli.Nem tudok hozzaszokni, vagy meg nem ismertem ki elegge).
4 De, ha mar itt az X, akkor szeretnek egy megbizhato X-es levelezot.
5
6 A mozilla-thunderbird elegge bugosnak van irva mindenutt, azert
7 gondoltam, hogy eloszor informalodom, mielott felteszem. (az evolution
8 is legalabb 3oran at forditodott...)
9
10 A balsa-t eddig nem ismertem, most azt fogom kiprobalni. A honlapja
11 alapjan tetszetos, s tud mindent, ami nekem kell. :-)
12
13 koszonom, ha van meg egyeb otlet, azokat is szivesen fogadok. (illetve,
14 egy jo magyar mutt leirast, ha van.:-)))
15
16 Balazs
17