From: kobak <gentoo@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] levelezo progi
Date: Mon, 26 Jan 2004 23:47:45
A mutt tenyleg jo, de en az a baj, hogy a pine-hoz szoktam. Bar mar
probalkozom a mutt-ra valo atallassal (csak a foldereket valahogy nagyon
furan kezeli.Nem tudok hozzaszokni, vagy meg nem ismertem ki elegge).
De, ha mar itt az X, akkor szeretnek egy megbizhato X-es levelezot.

A mozilla-thunderbird elegge bugosnak van irva mindenutt, azert
gondoltam, hogy eloszor informalodom, mielott felteszem. (az evolution
is legalabb 3oran at forditodott...)

A balsa-t eddig nem ismertem, most azt fogom kiprobalni. A honlapja
alapjan tetszetos, s tud mindent, ami nekem kell.  :-)

koszonom, ha van meg egyeb otlet, azokat is szivesen fogadok. (illetve,
egy jo magyar mutt leirast, ha van.:-)))

Balazs

-- gentoo-user-hu@g.o mailing list