From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] kdnssd (?) problema
Date: Tue, 02 Jan 2007 18:32:11
Nos, gondoltam hatha vki mas is beleutkozott a dologba (mar ti. a listasok
kozul), es ennyirol felismeri a problemat; a neten mindenesetre nem talaltam
semmit a kerdesben. Maskulonben ez egy emerge -uDav world mellektermeke,
amelyben egy kde 3.5.5 upgrade is pihen. Voltak egyebkent mas hasonlo
problemak (sot behuzos hibauzenetek, pl. egeszen sokaig szenvedtem azzal,
hogy qca-tls folyamatosan multithread kapcsoloval telepitett qt3-t kert
rajtam szamon, amig ra nem jottem, hogy valojaban a kurrens g++-x.y-ra nem
talal g++ nevu linket), de azokat vegul is heroikus kuzdelemben
feloldottam. :)

Azert koszi, ha esetleg megis valakinek van tapasztalata, vagy reszletes log
adatokra kivancsi, varom/kuldom.

vt
-- gentoo-user-hu@g.o mailing list