From: Gentoo <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: ZsoL <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: Re[2]: [gentoo-user-hu] emerge downgrade-elni akar pár csomagot
Date: Wed, 12 May 2004 09:59:07
1 Hello ZsoL,
2
3 Nem kell mindent túlreagálni, azt én szoktam :)
4
5 inline comments
6 Z> Ajanlom a "qpkg -q avr-libc" parancsot a figyelmedbe, ez ugyanis kilistazza,
7 Z> hogy melyik csomag fuggosegei emliti avr-libct.
8 Megnézem.
9
10 Z> Szerintem miutan jol atnezted az osszes distfiles mirrort, es meg mindig nem
11 Z> talalsz semmit, kuldj egy bugreportot. http://bugs.gentoo.org
12 Ezt a rendszer maga, azaz az emerge próbálja letölteni. Az ő dolga
13 (tudtommal). Az, hogy tájékozódtam az eredeti honlapon, az csak a
14 kíváncsiságomnak tudható be.
15
16 Z> Pedig nem artana eszedbe jutnia ;)
17 Típuspélda, nem érdekes.
18
19 >> Generálisan:
20 Z> Ez mit jelent?
21 Általában, elvonatkoztatva, nem elveszve a részletekben.
22
23 Z> Hogy jon ide a downgradeles?
24 Mert az emerge írja: ND
25
26 >> accept_keywords: "~x86 x86"
27 Z> Es vegul minek az accept_keywordsbe ~x86 es x86 is? en ugy tudtam, eleg a ~x86
28 Mint írtam, ne vesszünk el a részletekben. Lévén, explicite csak a
29 továbbiakat kell beleírni, alapból benne van az x86.
30
31 Minden más ok :)
32
33 Üdv, István