From: Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] world fájl
Date: Sun, 25 Dec 2005 12:30:04
Sziasztok!

A következő történt velem karácsonyi ajándéknak.
Pénteken badsectoros lett a munkahelyi vinyóm így ki kellett
cserélnem.
Mielőtt a kukában végezte volna leszedtem a /home és az /etc
könyvtárat meg a /var/lib/config és world fájlokat.
Miután felpakoltam chrootba az új telepítést és tudtam róla butulnni
bemásoltam a world fájlt.
emerge -kor hibát ír ki és megnéztem, az a baja hogy egy rakat csomag
nincs fenn ami szerepel a a world fájlban.
Hogy tudom neki megmondani,hogy nézze ezt meg és tegye fel ami nincs
meg.
az emerge -av world "csak" updatel

közben azért olvasgatom a man emerge -t és hasonló dolgokat.
természetesen RTFM is jó, csak hol találom azt nem tudom.

Köszi a segítséget!

--
-- Csanyi Andras --
-"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell