From: Pongracz Istvan <pongracz.istvan@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] hosting control panel
Date: Tue, 04 Sep 2007 09:04:53
1 2007. 09. 4, kedd keltezéssel 10.42-kor appa ezt írta:
2 > Ez volt az első, aminek nekifutottam, de kiesett, azt hiszem nem tudtam
3 > az adminisztrációs szinteket megfelelően bekonfigurálni. Azért teszek
4 > még egy próbát, az sosem árt.
5
6 Egy szimpla, all-in-one szerverhez kellene?
7 Webszerver+mysql+levelezés-hez?
8
9 Én az openvz-t nézegetem, mint szerver megoldást és azon elszórt VE-ket
10 a különböző funkcióknak és ahhoz menedzsment eszközt. Eddig zéró :)
15 > a
16 >
17 > Pongracz Istvan wrote:
18 > > webmin+virtualmin gpl+usermin?
19 > >
20 > > Üdv,
21 > > P.
22 > >
25 eGroupWare, gLiveCD, gentoo és barátai
26 http://www.osbusiness.hu
27 „A humor a méltóság támasza, fölényünket hirdeti
28 mindazzal szemben, amit a sors ránk mér.”
29 (Romain Gary)
32 gentoo-user-hu@g.o mailing list