From: -=SAGAL=- <sagal@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] HP 1005 Laserjet
Date: Mon, 12 Jan 2004 21:15:13
Haladok a nyomtató "ügyben":

már a Hp 3550-esem nyomtat.

De a HP 1005-ös Laserjetem nem , pedig erre van nagyobb szükségem.

A kernel befordítása is érdekes, nem igazán tudom mi szükséges, per pill
a parallel port és a pc-style hardware modulba tettem és az IEEE1284
transfer modes -t beforgattam.
A parallel nyomtatót is modulba tettem.

A cups felismeri, de a próbára már nem válaszol.

A dmesg az alábbi kimenetet adja:

parport0: PC-style at 0x378 (0x778) [PCSPP,TRISTATE]
parport0: irq 7 detected
parport0: cpp_daisy: aa5500ff(9
parport0: assign_addrs: aa5500ff(9
parport0: Printer, Hewlett-Packard hp LaserJet 1005 series
lp0: using parport0 (polling).
lp0: console ready

A /var/log/cups/error.log pedig ezt:

Started filter /usr/lib/cups/filter/stops/ pid (5823) for job 8.
Started filter /usr/lib/cups/filter/ffomatic-rip pid (5824) for job 8.
Started backend /usr/lib/cups/backend/parallel pid (5825) for job 8.
pid 5824 stopped with status 1!
Hint: try setting ther LogLevel to "debug" to find out more.

(Ebbõl nekem annyi jön le , hogy a foomatic-rip valmiylen hiba miatt
leállt....de miért?)

Tudna valaki segíteni?