From: Keresztely-Krall Gyula <plecotus@××××××.ro>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] előadás
Date: Mon, 19 Sep 2005 19:27:06
On Monday 19 September 2005 22:10, Tóth Csaba wrote:
> Sziasztok!
Szia,
Dicseretes gondolat/otlet, szemely szerint nagyon szeretem a gentoo-t es ahogy irod, nem tudnam megmondani miert ... Nem igazan derul ki szamomra, hogy milyen otletet/tanacsot varsz el azoktol akik gentoo-t hasznalnak, ha lehetnel egy kicsit bovebb az jo lenne. Addig is sok sikert! Udv -- ________ Enexis Plecotus Serv -- gentoo-user-hu@g.o mailing list