From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Multi seat problem...
Date: Mon, 07 Nov 2011 18:40:17
Mivel meg mindig nem talaltam megoldast...  Gondoltam ujra megfogalmazom a
jelenseget eloszor magyarul de ezuttal helyesen... ezert kerek mindenkit ne
haragudjatok meg hogy ujra leirom....
Szoval MultiSeat config egesz jol mukodik van 2 esetleg harom darab seat em
... 2 esetleg 3 om video kartyam ... attol fugg hogy az integraltat
hasznalatba veszem-e... Peldanak a 2 seat esetet irom le de 3 om seat
eseten seat1 re es seat2 re is ervenyes az ami itt a seat1 lesz ervenyes)
A gondom a billentyuzeteknel es az egereknel akadt....
Mar elindult a 2 seat futt mmindketton a gdm....
seat0 az a videokartya amivel alapbol a bios is bekapcsolva indit... seat1
a masodik video kartya... Seat0 nal semmilyen jelenseg nem lep fel... Be
tudok jelentkezni minden oke...
Seat1 hez atulok es bejelentkezek... Majd nyomok egy alt+f1 ( igen alt+f1
et es nem ctrl+alt+f1 -et) erre seat0 atvalt tty0 ra  es megdobbenve
tapasztalom hogy ido kozbe minden billentyuzet nyomasom tty0 an is ervenybe
lepet...
Azaz sikeresen ott is be vagyok mar jelentkezve... Kozben seat1 en ugyanugy
x en belul maradok....
x inditasanak eleg sok kapcsolojat probaltam mar koztuk a keeptty t is ...
ami eleg erdekes otletnek tunnik igy utolag erre a problemara...
Nem jarhato ut a terminalok init bol valo eltavolitasa megpedig tobb
okbol...  Egy hasznalom a konzolokat ... Ketto attol meg ugyanugy minden
megjelenik seat0 on mint egy keyloger...
Egyik X alapu terminal emulacio se jelent megoldast....
Nekem valamilyen uton modon tty rol kenne kitiltanom az adott billentyuzet,
eger parosokat... (bar az egere gpm el meg tudom oldani)
Persze mindezt ugy hogy az x szamara latthato maradjon mindegyik...
Szoval ha nem forgatok hid device ot a kernelbe az nem megoldas....

Valakinek valami otlet ?
Nagyon meg koszonnem ...